15 feb 2009

SAN VALENTIN


¡¡¡Mimadriña!!! que día tan cheo de emocions,
en canto abrin os ollos a maña ¡¡ sorpresa !!
un regaliño enriba da mesilla, " que emoción ",
e despois de ver o emboltorio, ¿que importa o que axa dentro ?
so con ver o cariño co que traballou,
os adornos feitos a man,
¡¡¡¡ iste si que e un regalo de san valentin !!!!
e desde aqui querolle mandar un fortisimo
abrazo e un vesazo a o meu home,Antonio,
e como non decirlle que no meu corazonciño,
estará pra sempre.
Feliz San Valentin

3 comentarios:

Anónimo dijo...

snif snif snif... que sorte tes meigalla pois o meu marido Antonio non che se esmerou na d nas.
Bicos

kelpie dijo...

bueno a do anterior comentario fun eu, kelpie que coma sempre non sei como teño que facer para que saia o meu nome lechessss

kelpie dijo...

aleeeee yuuuupiiiii xa aprendin agora xa me sae moi pero que moi bennnnn. Ata outra